Man ska väl hälsa?

Hej!

Jag kommer inte ens kunna säga vilken i ordningen av alla bloggar jag startat som detta är.
Ena stunden vill jag vara mig själv och öppen om allt och i andra så vill jag vara anonym men blir igenkänd och i nästa vill jag vara ännu mer anonym.

Den här gången blir det som det blir.
Oavsett hur det blir så behöver jag en plats att skriva av mig, vad jag tänker på, vad jag gör, vad jag ska göra osv osv.
Men jag hatar att folk ska döma mig, tycka saker om det jag tycker, det är nog därför jag har valt att vara anonym i vissa av mina bloggar.

Men egentligen...ska man inte få tycka vad man vill samtidigt som någon annan tycker helt annorlunda och ändå vara stolt över att vara den man är?

Var för ska jag skämmas för att jag är en olycklig, fet, ensam, misslyckad eller sprudlande glad, barnslig, nyfiken person som älskar godis?

Fuck that!

Ja just det. Jag svär som en borstbindare också, men ni får ta mig som jag är.
Ok Bloggen...here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0